... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Dalga geçmek ya da geçmemek, işte bütün mesele bu.

İnternette aranırken karşıma bir site çıktı. Neden çıktı, nasıl bir anahtar kelime kullandım, hiç bilemiyorum.

Bu sitede de adam duygu muygu anlatıyor, şiir yazıyor ya da bir yerlerden alıyor koyuyor, resim buluyor ilgili veya ilgisiz, falan filan.

Site şu: http://nursemahumeyra.blogcu.com/imkansiz-ask/6179317
Kanat çırpan kuşlara veya pati sallayan kaplanlara aldırmayın, +18 veya günümüzü düşünürsek +13 bu sayfa :) Ben uyarayım da...
Adamın estetik anlayışı, 30 font kırmızı bold Arial ile yazınca aşkını daha bir etkili ilan ettiğini düşünecek şekilde gelişmiş olabilir, dimi? Yazdığı şiirlerin çok şahane olduğunu da düşünüyor olabilir. Kaderin cilvesine bakın ki başkaları da böyle düşünüyor olabilir. Sevgilisi / sevdiği kız hariç birileri daha takip ediyor olabilir bu siteyi... Uzar gider bu.

Ne yaptığımı anladınız mı, ya da ne yapmaya çalıştığımı? Dalga geçmemeye çalışıyorum. Saplamamaya çalışıyorum; çünkü benim ilk tepkim ahahahaha diye gülmek oldu. Olmasaydı, diyorum, ona uğraşıyorum.

Gene de güldüm işte, ama en azından uğraşıyorum.

Çünkü bu adam, tek bir kişi ve konu üzerine odaklı da olsa, bana çok saçma, banal ve uygunsuz da gelse, benim ve benim takip ettiklerimin yaptığından farklı bir şey yapmaya çalışmıyor aslında. Benim de onu okumamaktan başka, "de'leri bitişik yazmışsın" veya "böyle her satıra bir sözcük yazarsan okunması zor olur" demekten başka yapabileceğim bir şey yok.

Bu adama "yazma!" demek, bu siteye görüntü kirliliği demek, aynı zamanda sabahları yayınlanan kadın programları kaldırılsın demek gibi geliyor. My Favorite Game'in klibi gençlere gerçekten kötü örnek oluyor, yayınlanmasın diye destek vermek gibi. Rammstein'ı sansürlemek gibi. Sigaranın yerine çiçek koymak gibi (bu konuyla ilgili iyi bir yazı için bkz) ve daha bir sürü sansürsel şey.

Sansüre giderek daha çok karşı oluyorum sanırım.

(08 Mart 2010, Adana)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!