... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu

Ancak bizim şirket yapardı çalışanlarına Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu maili atıp, sonra da 200 gram kağıda çıktısını alıp masalara bırakma gibi bir işi. Sayın yetkili, sana iki sorum bir de yorumum var: Sosyal medyada onca aktif olduğunu farz ettiğin bir adamın maili okumayıp kağıdı okuyacağını nereden çıkarıyorsun bir, bu nasıl bir çevre düşmanlığı iki, bu kağıt zıvana olmak için de fazla ince maalesef, üç.

Kılavuz şunu öngörüyor: "Orada burada şirketin adını ağzınıza almayın, sizi takip edebiliyoruz ve ediyoruz, ayrıca en kötü reklam şirket içinden birinin yaptığı kötü reklamdır, aman ha." Korkma ulan, sayın yetkili. Ya da kork, ama bilinmezden kork. Ben sanal alemlerde, sanal mahlaslarla, hiçbir ajanspress adamının ulaşabileceği şekilde isimleri ağzıma almadan kötü reklamın allahını yapıyorum. O kadar maharetle parlatılmış bir kalitesizlik içinde yüzüyoruz ki, mecburum bunlardan bahsetmeye. Kendi akıl sağlığımı korumak için sen sayın yetkiliden, müdürlerden, patronlardan bahsetmeye mecburum; kimseyi beni bunca dinlemek zorunda bırakmamak için konuşuyorum ben burada. İki ay önce, bu şirketten ayrılırken yayınlayacağım yazıyı yazdım. Yanımda bir arkadaşım, veda pastası kesilirken neler söyleyeceğini biliyor şimdiden.

Güzel şeyler mi bunlar yani?

Şirket değerlendirme anketinden değil, bunlardan kork işte sayın yetkili. Adama verdiğin arabadan değil, ona verdiğin değerden şüphe et. Komşunun tavuğunu kaz diye getirip önüme koyduğunda senden şüphe etmemden endişelen. Başka bir şeyden değil.

Şşş, sayın yetkili baby, sana şu an bangır bangır dinlediğim şarkıyı armağan ediyorum, did you forget to take your meds?

3 yazmadan duramayan var!:

Yönetici pozisyonlarını işgal edenlere allah bir kaç gramda EQ verse ya.. Akılları başlarında değil zırvaladıklarının söylenmesinden korkuyorlar, ortaya çıkmasını istemiyorlar.. Benim eski çalıştığım şirkette de ne mallar vardı, yaz yaz bitmiyor.. Uçsuz bucaksız bir malzeme her biri. Allah sabır versin. Kaale almayın dingil insanları :)

 

Bizimkiler öyle değil; zırvalamadıklarına GERÇEKTEN inanıyorlar.

Malzeme çok ama yazacak zaman yok - yine onlar yüzünden!

Sen ne yaptın Vladimir, tatilde misin hala?

 

aaah ah her şeyi kontrol ettiklerini sanıyor canlarım benim. şimdi sen buraya yazıyorsun. ben, adını anmasan da nerede çalıştığını biliyorum. yarın-öbür gün birisi benim yanımda o sevgili kurumun adını anarsa bir ağız dolusu kusacağımı da biliyorum. tamam, sen facebook'ta anma ya da başka yerde açık açık konuşma. gerek de yok zaten. kötü şöhret kolay yayılır. yasaklar da bunu hızlandırır.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!