... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

küp bellatrix

Ambalajlı, paketli, sargılı tamam da, sarma ne yahu?


Ben yalnızken çok mutlu olan çiftlere sinir olduğum kadar, çiftli paketlenmiş küp şekerlere de sinir oluyorum. Çünkü tutup biri ortasından yırtıp o şeker paketini, birini alıyor şekerlerin ve öbürü kasede kalıyor ya... Ardından gelen insan, sanki o paketin bi tarafı açık diye üstüne tükürülmüş olması gerekmiş gibi, gidip başka bir paketi yırtıyor ve yine bırakıyor bir tanesini ardında. Oysa ki tüm şekerler paketsiz olsa, herhangi birini alıp gönül rahatlığıyla atacaktı çayına.

Böyle böyle kasede bir sürü tek şeker oluyor. Üzülüyorum onlara. O yüzden iki şeker kullanacağım zaman bile iki tane tek atıyorum çayıma.

Hababam Sınıfı'nda olsam Küp Arif olurdum ben de ama, bu defa "şekerlerin kurtarıcısı" manasında.

1 yazmadan duramayan var!:

elinde olmayan seylere uzulme bella.

love,
fv

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!