... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

"En iyi blog yazarı"ndan :)

Yeni yıla nasıl girersen öyle geçermiş ya, ben yeni yıla bayağı mutlu girdim. 2010 benim yılım olmayacak bence; çünkü 2009 benim yılımdı :) İki kez üstüste denk geleceğini sanmıyorum, hakkım saklı kalsın. Ama çok mutlu olacağıma inancım sonsuz.

Beni gördüğünde ikidir "tanıdığım en iyi blog yazarı, naber?" diyen ve beni inanılmaz mutlu eden bir adam var. Söylediğinin gerçek olması gerekmiyor ki; ama bana devam et, diyor ve ittiriyor beni. Bu inanılmaz bir güç.

Bu adam aslında ilk tanıştığımda sevmemem gerektiği için gözüme girmeyen bir adamdı; ikimiz karşıt kulüplerdeydik, ortada birebir olmasa da bir rekabet vardı, beraber de çalıştık gerektiğinde ama iş dergiye gelince ben illa ki "üff şu dergiyi çıkarmadan bi otur editle allasen" demişimdir; eminim o da demiştir. O zaman gördüğüm ama kabul etmediğim şeyi şimdi kendisine de söyleyebiliyorum: Kendisinin zamanında başladı o dergi kendini kurtarmaya (bunu üzülerek ekleyeceğim ki, fazla bile kaliteli oldu sonraları). Sonuçta, bu işlerden anladığına her daim güvendiğim bir adam olması ettiği lafın değerini katlayarak arttırıyor.

Bizim ilişkimiz aramızdan kulüpler çekilip başka insanlar girince, kendi deyimimle "yaftalarımı sökünce" güzelleşti. Kendime yazdığım yıllık yazısının bu bölümü, özellikle bu adam düşünülerek yazılmıştır. Onu da kopyaladım buraya.

Bu adamın bana bir gece sorduğu soru neydik-ne olduk'u özetler aslında:
"Bellatrix, bundan üç yıl önce sana deselerdi ki benimle alternatif çimlerde takılacaksın, inanır mıydın?"

İnanmazdım. Ama inanılması güç şeyler kolayca kabul ettiklerimizden daha güzel olabiliyor.

(01 Ocak 2010)

1 yazmadan duramayan var!:

kardeşimsin:)durmak yok yola devam:)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!