... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

osilasyon

şimdi çok mutlusun böyle tamam mı, inanılmaz mutlusun, içinden ışık çıkıyor resmen -resmen, noterli moterli-, ferhatgöçerartıksussun!un iddia ettiğinin aksine saat gece üçü bulmuş, aslında hiçbir şey yapmıyorsun ama yatmıyorsun da çünkü çok üzgünken ve çok mutluyken uyuyamaz insan

sonra sana dar geliyor mutluluk böyle açıp birisine "ya ben çok mutluyum ihimihi" diye gülmek geliyor içinden, birini uyandır ama hiç "üf" demesin hatta uyandırıldığına sevinsin, çünkü ona da sıçrayacak senin mutluluğun (sıçrayacak kadar yakın o sana)

sonra arayacak kimsen olmadığı için üzülüyorsun biraz, birazcık
ve artık uyuyabiliyorsun

işte bu, sadece bu
acil durum kişisi bu
yoksa ben deli miyim, başıma dert arıycam...

Bi de şu var ki bi yerlerde buldum; bu da bi nevi osilasyon (bu resmin adını demekkibibendeğilimlanneyse koydum)
Evet bunu da istiyorum, evet. Dilek tuttum, attım havaya, istop!

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!