... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

zor kadın

ben bu şablonu sevmiyorum. yazası kaçıyor insanın. 3 sütunlu dergi gibi, daracık, sinir bozucu, karanlık.

buradaki diğer seçenekler de bundan daha iyi değil ama.

keşke birisi bana özel şablon tasarlasa. oha! ne kadar güzel bir hediye yaa.

şimdi hemen ne kadar ucuzcu olduğumu düşündüm. öyle derdi eski sevgilim de. benimleyken çok para harcanmaz tabi; cost-minimization. çünkü bir yerlere yetirecek şekilde düşünmeye alışmışım çeyrek asırdır, cebimde para olsa da can çıkar, huy çıkmaz ki bu saatten sonra.

bana şablon tasarlansın istiyorum yahu! neden? sırf sayfayı açınca benim içim açılsın diye. bak sen :)

aslına bakılırsa, gidip "ufacık bir şey" almaktan daha zor bir şey istiyorum.

ucuz olmak, her zaman kolay olmak demek değil.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!