... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

salt water taffy

Sex and the City'de var, bilmemkaçıncı izleyişimde Friends'te de karşıma çıktı sonunda. Gavur dizilerinin büyük gizemi, kafaları karıştıran, merak uyandıran büyük soru işareti şu:

Salt water taffy nedir amk ya?

Nasıl göründüğünü biliyorum, tadını, ne menem bir şey olduğunu merak ediyorum.
Bunu denemeden ölmiycem.

2 yazmadan duramayan var!:

Az once friends izlerken bende gordum, salt water taffy nedir diye google'da ararken sizin yazdiklarinizi gordum. Merak ettim, denedinizmi, neymis? nasil birseymis?

 

hala deneyemedim fakat önümüzdeki yurtdışı seyahatim için aklımda :) denersem haber veririm buradan!

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!