... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

çok büyük beklentiler

Benim vardır geçmişimde, biri uyumadığı için, onun her yazdığını okumak veya onunla daha çok konuşabilmek için, uykum geldiği halde kendimi zorlayıp uyumamışlığım. En son ne zaman oldu hatırlamıyorum bile gerçi.

Şimdi gün pazar, hatta artık pazartesi ve saat 02:48 (üç dakika önce baktığımda 02:25'ti oysa ama o ayrı konu) Ben hala ayaktayım ve kafam çalışıyor, elim yine yetişemese de...

Şimdi ben istiyorum ki, eğer hayat adaletliyse, ben uyumadığım için uyumayan biri olsun bir yerlerde bir kablonun ucunda. Ben yazdıkça o okusun, veya konuşalım, daha güzeli.


...

Çok büyük beklentilerim var hayattan, gördüğünüz gibi. Neyse, zaten ben uyumadığım için uyumayan biri olmasını beklemek mantıksız olurdu değil mi? Oysa ben hep çok mantıklıyımdır.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!