... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

hep bi çöpü karıştırmaca


Daha 17 yaşında Teoman, 19 yaşında da Nev zor gelirdi insana...

Ben "27'sine birkaç ay kalmış, hala yaşı sorulunca 26" isimli şarkıyı arıyorum.

"30 oldum be anne" derken gözü doluyormuş insanın.
Yalnızlıktan filan da değilmiş bu.
-gerçi öyle olsa ne olurmuş da...
değilmiş bu sefer-

4 yazmadan duramayan var!:

geçen kasım'da 22'yi doldurup 23'ten gün almaya başlayacağım için eylülden itibaren bu şarkıyı söyleyip durdum hep sokaklarda. aylar sonra blogunda görünce çok duygulandım. çünkü benim o şarkıyı sokaklarda söyleyip durmamın sebebi birine mesaj vermek, hazır doğum günümde sahnedeyken o şarkıyı benim için çalmasıydı.

çalmadı. hiç çalmazlar.

 

Bilmedikleri için çalmamış da olabilirler... Keşke daha çok bilinen bir şarkı olsaydı, hak ediyor.

Ben bir arkadaşım sayesinde yeni öğrendim bu şarkıyı. Ama zaten 22 değilmişim şarkı ilk çıktığında da...

 

bildiğini bilmek daha da kötüydü :) zira gece'nin şarkılarını çok çalarlar... böyle sayılı rakamlı şarkıları bırakalım yaa, üzüyorlar kötü hissettiriyorlar gerek yok :)

 

Hm, haklısın o zaman ne diyeyim.

Bırakacağıma söz veremiyorum ama sanırım artık uğruna şarkı yapılan yaşları geçtim :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!