... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

beni bırakın bu caddelerde

"Benimle ilgilenin" isteği o denli fazla oluyor ki bazen insanda, bunu göstermek için her yol mübah oluyor.

Ben böyle durumlarda, keyfim de yerindeyse, o tuzağa düşen insanım. Şey gibi düşünün... Kendim için çok para harcadığım veya harcayacağım günlerde metro çalgıcılarına para vermem gibi. İyilik bul, iyilik yap. O tuzağa düşer ve o insana ilgi, şefkat gösteririm ben.

"Ben böyle yapıyorum çünkü şahane bir insanım" demiyorum asla.

Ama görüyorum, kimsenin hayatında negatifliğe tahammülü yok aslında.
İsabet olmuş özel ilgi beklemediğim.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!