... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

İçimizdeki Estonyalılar

10 Ağustos 2011 Estonya - Türkiye maçını izlerken, spiker "estonyalı taraftarloaar" dedi. Kameranın yönü değişti, 3-4 kişilik bir grup, ellerinde "GÜLE GÜLE ARDA / BIENVENIDO ARDA" yazan koca bir pankartla göründüler. Dönüp yanımda oturan Can'a "abi bienvenido, hoşgeldin demek değil mi ya?" dedim. Estonyalıların İngilizce bilgisinin pek de iyi olmadığnı düşündüm. Bienvenido'nun İngilizce olmadığı aklıma geldi. İsponyalca'ydı dimi, dedim. Demek ki Estonya'da İspanyolca konuşuluyormuş, sonucuna vardım ve aynı anda da Türkiye'nin baybay dediği Arda'ya Estonyalıların hoşgeldin dediğini ve bu kelime oyununu anlamadığımı fark ettim.

Bu sabah "bir başarı hikayesi" diye bir mail geldi; fotoğrafıyla videosuyla işte o iki gün önce izlediğimiz maç ve o pankart, kamera arkası "pankart hazırlanışı" fotoğrafıyla beraber. Pankarttan sonraki bir dakikaya da dikkat, diyordu mail.

Meğersem İçimizdeki Estonyalılar, benim Erce kanjimle zıpır arkadaşları Berkay, Engin ve Alper'miş! Erce'nin maç akşamı dediği gibi Fanatik'e çıkamasalar da, televizyon vasıtasıyla meşhur olup ömürlerinin o 15 dakikasından birkaçını stattan atılmadan yaşamışlar, hala da yaşamaya devam ediyorlar aşağıdaki videonun aldığı tıklarla.

Hep derim, Estonyalılar kafaları güzel ve pek barışçıl insanlar.




0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!