... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Sigara 'off'

(Başlıkta Feyza Hepçilingirler'i anımsayarak)

On.


Bir sigara firmasında çalışan arkadaşıma "sizin bu sigara iyi güzel de, paketi çok çabuk yırtılıveriyor bunun. Ağzı burnu yamuluyor iki günde." dedim. Tabi ben çantada günlerce tuttuğum, hatta eve bırakıp sonra lazım olunca tekrar aldığım için falan... Dayanıklı kutucuklar lazım bana.

Arkadaşım gidip bunu üretimdekilere mail atmış, bir arkadaşım böyle böyle dedi, diye. Firma birbirine girmiş bildiğin, "aaa öyle şey olur mu!"lar, "aaa öyle şey olur mu? neden oluyor?"lara dönmüş, üç-beş kişi gelip kim bu arkadaş, demiş (onlara ne ise), niye böyle dediğimi sorgulayıp "yanlış kullanıyor olmasın?" demişler. Neyi? (Bir sigara paketi, ehil olmayan ellerde bir cinayet aletine dönüşebilir!)

Sigara içmenin kullanıcı hatası olabilecek, yanlış denebilecek tek tarafı sigarayı içiyor olmak zaten. Daha büyük bir yanlış var mı?

Arkadaşlar gitmiş, tekrar gelmiş, bu kez abartıp durumu "arkadaşın hala içmeye devam ediyor değil mi? yapabileceğimiz bir şey var mı?" diye sormuşlar.

Güldüm. "Göndersinler beleş bir karton sigara" dedim. Dağıtırım ona buna. Çünkü, arkadaşım da bilmiyor hala ama, içmiyorum. Paket taşımıyorum. Üstüme yapışacak olan kokudan ziyade etiketten hoşlanmadım. Kulağımı tırmaladı "bellatrix artık bildiğin içiyor" lafı, meğer durumun ortaya konmasıymış beni vazgeçirecek olan.

"Sana ne?" hala, o başka.

Off.

2 yazmadan duramayan var!:

Adamlar resmen yıkılmışlar anladığım :)

 

Aynen öyle. Ben de gülmekten yıkıldım. "Arkadaşın hala sigara içmeye devam ediyor değil mi?" ne demektir yahu? :))

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!