... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Müteredditin Günlüğü



"Sevgili günlük,

Bugün, güneş yakıcı yüksekliğe ulaştığında uyandım. Saat 9 filandı, kimisi için geç bir saat. Benim karanlık odamda 11 gibi uyanabildiğimi hesaba katmalı bu bilgiyi değerlendirirken. Neyse, uyandım ve çadırda duramayıp kalktım. Matı dışarı çekip orada yattım, uyudum da galiba biraz.
Sonra kalktım, kahvaltı ettim. Biraz kitap okudum, mandalina yedim. Denize girdim. Çıkamadım. Sonra çıktım. Biraz daha mandalina yedim, sonra da akşam yemeği. Biraz daha kitap okuyup, şarap içtim. Sırtüstü yatıp yıldızlara anlamsız bir anlamla baktım. Ay battı, uyudum.

Bugün her zamanki gibi bir gündü, çünkü zaman durmuştu."

Fotoğraflar bana ait.
(15-19 Kasım 2010, Tereddüt Koyu)


5 yazmadan duramayan var!:

su gun icin su an kac tur gerekiosa o kdr tur ciplak kosarim. sayi soyleyin yeter..
soyle.. soyle..
soyle..
soyle...

 

kitap seçimine kadar her sey nasıl güzel.

 

arkadaşın okuduğu kitap mı Jane Jones? ben okumadım, neden, sen beğenmedin mi?

 

yok ben beğendim de cümle kuramadım =) "kitap seçimi de dahil..." demem gerekirken çok da güzel yapmışım, çok da iyi olmuş, tamam mı!

bu arada twitter'da yazdığını gördüm de sabah sabah bir coşkunluk geldi üstüme =) bu gaz bir hafta götürür bence beni =))

 

o coşkunluk, o gaz bana ait efendim, sayenizde :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!