... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Topuklu.

Belki de topuklu ayakkabılarla yoldan yürümeyip inatla deniz kenarından ofise gitmek gerekiyordur yine. Topuklara yazık etmek gerekiyordur. Hani topuk takılır eder de, bacak dizden kırılıp omuz üstünden topuğa bakılır ya -bir şey olmuş mu endişeli bakışıdır o. Dizini kendine doğru çekip bakmazsın, erkek çocuk gibi ya da sadece çocuk gibidir o çünkü. Kadın olmak lazımdır.

Hiç anlamadım o arnavut kaldırımlarından şikayet edenleri, çünkü hep topuksuzdum ben eskiden. Şimdi biraz anlıyorum, bu anlayış da biraz canımı sıkıyor ama plus kart alıp CIP salonu kullanıyor olmak kadar değil.

Birazcık anlıyorum işte.

"Oha, 26 yaşındayım lan ben."

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!