... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

çirkin.

Bazen telefonu kapattığımda, onu duvara öyle bir fırlatasım geliyor ki,
masaya sertçe bırakıp ona pis pis bakmakla yetindiğime şükretmeli kendisi.

4 yazmadan duramayan var!:

çirkin teknolojiler bunlar.

 

Şuş, Biz bu Jane Jones un kim oldugunu bulamadik daha degil mi? Twitter'i neyimi (neyim?) var midir acaba... :D

 

bulamadık valla Onurlu. Aradığımız da söylenemez gerçi... Bilmem, bakalım mı var mıymış neyimi :)

 

ahhaahaa resmen dedikodu ya :P
valla ben bellatrix kim biliyorum ama hile yaptım denebilir.

onurlu haftaya gelince tanıştırsın bence bizi. zaten geçen gelişinde çok istedim de göremedim sınav falan derken. (bence bu kopya yetsin :P)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!