... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

öyle bittim ki-

Kaç gündür sadece ne yazacağımı düşünüyorum. İçim dolu, kafam karışık, hem huzurluyum hem de, nasıl denir, mutluyum ama keyfim yerinde değil. Anlıyor musun beni? Anlamıyorsun. Anlama. Nasıl anlayabilirsin ki? Haberin bile yok. Olsun. (Haberin olsun?)

- "Neden sevdiğimi hiç bilmedim" dedim. Çok da bilmiyorum hala. Bana gülümse diye sevdim seni belki. Belki beni gülümsettiğin için sevdim. Belki sende kendimden, kendimde senden kocaman bir şey buldum, ondan sevdim, bilmiyorum ama sevdim işte. Artık bitsin. -

- hiçbir şey bitmez, hiçbir şey ölmez, hiçbir şey sonlanmaz, yok olup da kül olmaz -

İşte bu yüzden çok yazıyorum, bu yüzden de hiç.

Öyle bittim ki bir başlarsam durduramayacağım kendimi.

1 yazmadan duramayan var!:

bu geliverdi aklıma: http://fizy.com/#s/1lu3xs

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!