... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

"Safak Pavey entra in politica"

Kaç gündür yazasım vardı, yazamadım. Şafak Pavey'in 12 Aralık 2011 tarihli bütçe konuşmasından nereleri alsam, neler yapıştırsam şuraya, bilemediğim için... Uzun zamandır ilk kez bu kadar düzgün; argonun, iğnelemenin içine bu kadar ustaca yedirildiği bir konuşma dinledim. Hazımsızlıktan mı, yoksa meclisteki bütçe görüşmelerinde (önemsiz konular ya bunlar) kimse olmadığından mı çıt çıkarmadan dinliyor acaba vekillerimiz, bunu da merak etmedim değil.

Erdal İnönü nasıl çok ilginç, çok alışılmadık bir politikacı ise, Şafak Pavey de öyle. Umuyorum o da sıkılmaz meslektaşlarıyla anlaşmak için hep birkaç seviye aşağı inmesi gerekmesinden ve uzun yıllar dinleriz konuşmalarını.

İyisi mi ben alıntıyı Şafak Pavey'in konuşmasından yapmayayım, siz onun tümünü dinleyin. Ben alıntıyı İtalyan gazeteci Luisa Arezzo'dan yapayım: "Attendo Erdogan, Safak Pavey entra in politica"*


http://www.youtube.com/watch?v=k-x7fp_fBE4&feature=youtu.be

* "Hazır ol Erdoğan, Şafak Pavey politikaya atılıyor."
Makale burada.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!