... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

naçizane (on bir): BFF

Lucky diye bir şarkı var; nasıl olup da daha dinlemediyseniz şurdan dinleyin beni uğraştırmayın lütfen, Jason Mraz ve Colbie Caillat beraber söylüyor. Bu abi ve abla diyor ki:

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

Ooooh, oh no hatta!

En iyi arkadaşınıza aşık olun, sonra bakın bakalım ortada ne aşk, ne arkadaşlık kalıyor mu? Kısa bir süre için dünyanın en iyi ilişkisi, en şahane duygusu oluyor ama sonra...

Bir gezi dergisinde okumuştum fakat adını hatırlamıyorum; dünyanın en iyi afrodizyakı çok nadir bulunan bir yiyecekti ve onu yedikten kısa bir süre sonra öleceğiniz kesindi. Bunun gibi bir şey işte en iyi arkadaşına aşık olmak.

Boşa sallamıyorum, bana güvenebilirsiniz.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!