... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

engineered jeans

On saniye gözünü ayırmadan kalbe bakarsan, yer yerinden oynayacak.


Müdürüm yazdığım bir şeyi okudu ve, hangimizin yazdığını bilmeden,

"Ben böyle bir şey yazabiliyor olsam, kariyerimi değiştirirdim."

dedi.

(Sevinse miydim, üzülse miydim?)
Hiçbir şey hissetmedim.
Kimse de bir şey demedi, ben hariç: "Ama değiştiremiyorum işte."

İstediğim bir iş vardı, olmadı, onlar bana bir şey demediler ama ben öğrendim:

"Bizde sana göre bir iş yok."

Bu ne demek biliyor musunuz?
Hiç yapmadığın işlerde fazla kalifiye kalabiliyorsun, demek.
1000 lira stajyer maaşına düşebilecek bir hayatın yoksa, hayatını değiştirmeye çalışma, demek.
Hayat bir Trainspotting afişi veya bir motivasyonel poster değilmiş, demek.
(Sevineyim mi, üzüleyim mi?)


Değiştiremiyorum.

Engineered Jeans oldu artık benim pantolon ve bilen bilir, ben o modeli hiç ama hiç sevmemiştim.
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!