... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

07:00 uçağı için kaçta havalimanında olmak gerekir?

Cevap: E) Hesaplanamaz

Akıl ve mantık yürüterek hesaplanacak bir şey değil tabi bu, o yüzden birkaç veri daha verip bilinmeyenleri azaltayım. 07:00 uçağı dedik, iç hatlar, sözkonusu havalimanı Atatürk Havalimanı, online check-in önceki gece yapılmış, bagaj yok. Ha bir de, uçağa yolcu alımı yarım saat önce başlar, yani 06:30'da.

Ben bu soruya 06:15 şeklinde yanıt verdim. Haftanın en az yedide birini havalimanında, bunun da onda dokuzunu 07:00 uçaklarına binerek geçiriyorum. Öyle karar verdim işte.

Ve uçağı kaçırdım! 25 dakikada Fulya'dan Yeşilköy'e gittim; ama 45 dakikada bir havalimanını bir uçtan bir uca katedemedim ulan!El ele verip bu işi beceren "aman da şahaneyiz 10. havalimanımızı açtık" TAV'a ve devekesmeustası sevgili THY'ye iki çift lafım olacak. Gerçi tüm gün düşündükten sonra asıl kabahatin, beceriksizliğin, basiretsizliğin ve terbiyesizliğin TAV'da olduğuna karar verdim. Şikayet mektubum, yetkililerin eline ulaşmadan önce burda! Çok yakında!

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!