... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Yarına Ötelemeler


Uzunca bir zamandır çevremdeki birçok insan bana "azıcık sarkıt işleri, biraz tembellik yap, yarına bırak" deyip duruyor. Öyle bir kafada değilimdir, bilen bilir. Ama gerekirse bırakırım. Tersim pistir (bunu da hep söylemek istemişimdir!)
^
Bugün bunu söyleyen bir arkadaşa daha yanıt verirken şunu fark ettim: 24 yıldır sandığımın aksine, uykuculuğum uykuyu sevdiğimden değil belki de.
^
İşi yapmamak, yarına bırakmak çözüm değil ki; kafada da bırakabilmek önemli. Ben onu yapamıyorum. O yüzden, yapmam gereken şeyleri düşünmediğim tek zaman olan uyku halinden de bir türlü çıkamıyorum ve fazla olmasa da gecikiyorum işe son zamanlarda.
^
Hem, iş midir sadece kafadaki "yapılacak işler" listesi? Henüz yazmadığınız bir yazı değil midir? Dinlemeyi sürekli ötelediğiniz bir albüm olamaz mı? Arkadaşlara gönderilecek tatil fotoğraflarıdır belki de? Blog şablonu aramaktır? Anneyle görüşmektir?
^
Herkesin listesi, kendisine neyi görev edindiğiyle ilgili dolup taşıyor. Belki ben fazla görev ediniyorumdur. Bir keresinde, görev gibi olmadan kitap okumak istediğimden bahsetmiştim. Umarım bir gün...
^
Galiba bu da başka bir yapılacak işler maddesinin konusu...

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!