... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

başarısız nekromantiğin kendisiyle günlük hesaplaşması

çünkü artık cesur olmamak da bir işe yaramıyordu, artık kendimi öyle veya böyle daha iyi, daha kendinde, güçlü ama daha nazlı, daha dişi hissetmiyordum.

çünkü artık insanların bir şeyi anlayıp anlamadıklarına, neyi ne kadar anladıklarına, ne dinleyip neye yorduklarına kafa yoracak takatim kalmamıştı.

çünkü artık çok sıkıldım herkesten ve her şeyden.

çünkü ben kimseyi diriltememiş, karşılığında da kimseyi öldürmemiştim. bunları yaşayarak da, yazarak da yapamamıştım. kendisini diriltecek birini bekleyen kimsenin biri ben değildim, dolayısıyla, sadece benim hissettiğim üç beş şeyin hayat memat meselesi olduğunu iddia edecek kibre sahip değildim.

çünkü bazı şeyler çok önemsiz, bazıları ise çok önemli olduğu için yazılmamıştı zamanında.


"neden şimdi?"nin cevabı budur.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!